В Гуківському ліцеї активізувалась діяльність платформи . 2 грудня на ній зустрілись представники педагогічної, батьківської та учнівської спільнот.
Побудова траєкторії успішної особистості залучила учасників до освітнього марафону на основі спілкування,взаємодії та творчої співпраці.
Складовими освітнього марафону були:
Психолого – педагогічні аспекти партнерської взаємодії
(ЗДВР, психолог);
Педагогічне моделювання:
- Співдружність ліцею та сім’ї – вимоги сьогодення
(М.А.Соколовська, класний керівник 5 класу);
- Взаємодія учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання з використанням інформаційних технологій
(М.Й. Лиськова, класний керівник 6 класу);
- Майбутня професія через призму партнерства
( Н.А. Бугерчук, класний керівник 11 класу);
-Учнівське самоврядування: Актуальність. Проблеми.Вирішення.
(педагог – організатор, президент учнівської спільноти).
До освітнього марафону долучилась вчитель правознавства
Т.О. Макогон, яка презентувала правовий аспект : «Відповідальність ділимо порівну».
Завершив освітній марафон тренінг «Сходинки до успіху», підготовлений М.А.Соколовською, головою спільноти класних керівників.
Всі ми впевнені в тому, що лише партнерська взаємодія, творчість, врахування інтересів та запитів кожного учасника освітнього процесу, розвиток і саморозвиток є тими рушійними силами, які призведуть особистість до успішної самореалізації в соціумі.
Готуємось до нової зустрічі.
|